Thursday, May 17, 2012

Weekend at my parents place

Yesterday evening we decided to go and visit my parents now that I'm free from work for a couple of days. The time spent here is all about enjoying good food, great laughs and just hanging out. At the moment it's raining and there's not a lot to do. I looked through my mother's closet and I found some fabric that I decided to make into a hairband, here's the result, what do you think? :)

Étant libres à l'occasion de ces quelques jours fériés, nous avons décidé hier soir de rendre visite à mes parents. Le temps que nous passons chez eux est généralement consacré à de franches parties de rigolade, à expérimenter des spécialités culinaires, ou tout simplement à être ensemble. Aujourd'hui le temps n'est pas au beau fixe et il n'y a pas grand chose à faire. J'ai donc décidé d'inspecter les placards de ma mère. J'y ai trouvé un tissu que j'ai converti en accessoire pour mes cheveux. Voici le résultat, qu'en pensez-vous? :)










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...