Monday, March 4, 2013

Forest people

Yesterday we decided to go out for a little ski tour down to the river. My darling has always wanted to try it and because we're soon moving it was now or never. An old jacket, some big pants and I was ready. As we don't have any skies of our own we had to borrow my parents old skies from the 70's haha! I used my fathers which was way to long for me, both the skies and the sticks. Jean-Baptiste spent more time on the ground than on the skies haha! (sorry darling) :) My mother and our dogs came along and she tried to take some pictures of us when we didn't look to stupid :)

Hier, nous avons décidé d'aller faire une petite session de ski de fond. Mon chéri a toujours voulu s'y essayer et étant donné que nous déménageons bientôt,c'était le moment où jamais. Une vieille veste, un large pantalon et hop j'étais prête. Comme nous n'avons pas de skis, nous avons emprunté ceux de mes parents, qui datent des années 70, haha ! J'ai utilisé ceux de mon père, bien trop longs (tout comme les bâtons d'ailleurs). Jean-Baptiste a passé plus de temps dans la neige que sur ses skis, haha! (désolé chéri) :) Ma mère et nos chiens étaient aussi du voyage.C'est d'ailleurs elle qui s'est efforcée de prendre des photos aux moments où nous n'avions pas l'air trop stupides :)











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...