Thursday, March 21, 2013

The evening before France

We're spending some busy days in France right now but I thought I would catch up and upload some posts I haven't put on my blog yet. I will tell you later how everything's going here. It's good news anyway! :)

The evening before we went to France we spent an evening at my brother's place. Of course sushi, wine and a lot of candy was on the menu :) Our cousin Anneli also came and we all watched the final show before Eurovision Song Contest to see what song that will represent Sweden this year. The winner was not my favourite but it's not bad at all and it will be fun to see what the other countries think of it.

Nos journées sont vraiment très occupées en France et j'ai pensé qu'uploader mon blog ne serait pas du luxe. Je partagerai bientôt avec vous l'évolution de notre situation. Que des bonnes nouvelles, ne vous en faites pas! :)

Le dernier soir, avant de nous envoler pour Paris, nous avons passé la soirée chez mon frère. Sushis, vin, et bonbons furent au programme :) Notre cousine Anneli est aussi venue pour regarder la finale de la compétition décidant quelle chanson représentera la Suède à l'Eurovision. Le vainqueur n'était pas mon favori mais devrait avoir ses chances. Reste à savoir ce qu'en penseront les autres pays.













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...